Kto jest online

75 gości on-line.

Mini statystyki

Wsparcie

Obrona Terytorialna

SZKOLENIE A LUDZIE!!!!  Na dół

Go to page :

• WITAM MAM PYTANIE JAK TO U WAS WYGLADA W JEDNOSTKACH ??? JESTEM PO SZKOLENIU 8 DNIOWYM ODBYŁEM JUZ 2 ZJAZDY ROTACYJNE ZAWSZE ZMIENIAŁA MI SIĘ KADRA.TERAZ NIBY MAM STAŁA KADRE BEZ ZMIAN I NA OSTANIM SZKOLENIU MOJA KADARA TAK NAS "DOWALIŁA" ŻE WRACALISMY 5 KM BIEGIEM Z PEŁNYM PLECAKIEM ZROBILISMY TO Z CZASEM 15/25 MINUT JA ROZUMIEM WOJSKO TO WOJSKO SAM ODBYWAŁEM SŁUZBE 6 LAT TEMU ALE BEZ PRZESADY JESTESMY JEDNAK CYWILAMI I MOIM ZDANIEM STOPNIOWO POWINNO BYC WPROWADZANE TAKIE DZIAŁENIE JEDANAK NIE KAZDY JEST TAK WYSPORTOWANY BADZ MA TAKA SILE.POTEM DOSTALISMY ROZKAZ OD NASZEGO DOWODZCY ZE ZA KAZDYM RAZEM BEZ ZNACZENIA NA POGODE TYPI WIOSNA LATO JESIEN ZIMNA I TO CZY NOCUJEMY W JEDNOSTCE CZY TEZ NIE MAMY ZABIERAC CALY ZASOBNIK JAKO MON DAŁ TYPU BUTY ZIMOWE ITD BO ON POWIEDZIAŁ " MI SIE TAK PODOBA I MACIE TAK BARAC NIE PODOGOA SIE TO WYPIER...." BARDZO DZIWNE PODEJSCIE DO LUDZI.... KTORZY SA OCHOTNIKAMI A TYM BARDZIEJ JEGO ZACHOWANIE CZY TO JEST NORMALNE W STRUKTURACH NASZYCH WOJSK ? WOT?? CZY "NADUZYWA WLADZY KTORA JEST MU NADANA" JEST TYCH SYTUACJI BARDZO SPORO NIE CHE OPISYWAC KAZDEJ ALE TE 2 NAJBARDZIEJ MNIE ZACIEKAWILY A I ROWNIEZ TO ZE "JA CHCE SIE NA WAS WYBIC ABY DOSTAC KOLEJNA GWIAZDKE" ... PROSZE O ODPOWIEDZ CZY TO JEST NORMALNE I CZY MOZNA COS Z TYM ZROBIC
  • Języka w buzi nie macie? Trzeba mu było powiedzieć co myślisz i że go pod***iesz.
  • nowy
    Języka w buzi nie macie? Trzeba mu było powiedzieć co myślisz i że go pod***iesz.

Mamy ale to chyba nie na tym polega aby donosic na ludzi.... Tylko jak to wyglada w innych jednostkach czy jest tez taka sama sytuacja ?? ze kadra odnosi sie tak do ludzi ???
  • Ochotnik, nie ochotnik, ale jak śmierć zajrzy w oczy, to się chce mieć ze sobą ludzi trochę twardszych od przeciętnego cywila. Może to jednak jakaś forma selekcji?